Vrácení zboží a reklamace
Co když Vám oblečení nesedí nebo se v něm zkrátka necítíte?
Pomohu Vám balíček vrátit co nejjednodušeji a na vlastní náklady. Poprosím Vás o vyplnění formuláře a jeho odeslání na e-mail info@stylovkyne.cz. Já Vám vystavím osmimístný kód, se kterým pak vyrazíte na nejbližší Z-point a zásilku mi zašlete nazpět.
Adresa pro vrácení zboží dopravcem Zásilkovna:
Michaela Mahvidi
Sokolská 430
Zlín 760 01
Zboží musí být v původním stavu a musí splňovat podmínky pro vrácení viz. Obchodní podmínky.
Formulář vyplňte prosím pečlivě a zkontrolujte si zejména číslo účtu.
Jakmile proběhne převzetí zásilky od dopravce provedu finanční vyrovnání na Váš účet do 14 dnů.
Objevíte na produktu vadu?
Omlouvám se Vám za komplikaci, snažím se maximálně každý produkt před odesláním zkontrolovat. Pokud však objevíte jakoukoliv závadu, kontaktujte mne prosím na e-mail info@stylovkyne.cz, kde uveďte následující informace:
Jméno a příjmení:
Telefon:
Číslo objednávky:
E-mail:
Podrobný popis vady na produktu:
Komplikace mne vždy mrzí stejně tak, jako Vás. Proto věřím, že i v případě, kdy chcete produkt reklamovat nebo vrátit, se domluvíme k Vaší spokojenosti.